söndag

2011-05-29 @ 09:49:18
Shiiiit, vad jag har ont i fötterna. fats vad räknar man med när man i vanliga fall traskar runt i promenadvänliga (nåja, nästan i allafall) skor och så helt plötsligt får för sig att använda ett par pumps med rejäl klack.....
Jaja, har ju inte fått varken skoskav eller blåsor, så så farligt är det nog inte.

Kvällen spenderades alltså på fest där maten va god och regnet var inbjudet, såklart!! När blir det sommar!?
Träffade lite vänner jag inte sett på länge och det gjordes upp planer om en sminkkurs på mus och lite middag efter det. Kommer bli väldigt trevligt. Tror också att jag i ett svagt ögonblick lovade att springa midnattsloppet i slutet av augusti, så jag får väl hålla mitt ord och anmäla mig.

Har lite beslutsångest för vad jag ska hitta på idag. Prio ett är ju som vanligt att ställa mig och göra matlådor för veckan. Tycker det är så skönt att ha det gjort istället för att stå varje dag och laga mat efter jobbet. Sen har jag planer på att ge min 30-år present lite kärlek. Han är lite smutsig både invändigt och på utsidan, och så kanske avsluta dagen med en promenad med kameran, det va länge sen nu. Jo, men så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback