Helgen

2010-12-19 @ 13:10:00
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Kanske bara slappa, eller hoppas att det blir lite mildare ute så jag kan ta på mig löpskorna. En grej jag kan ta tag i är att gå ut och skotta på MIN parkeringsplats så jag kan parkera bilen efter ordning, men gör jag det så kommer väl nån annan granne och ställer sin bil där. Det har ju hänt förr....

Igår va det fullt hus hemma i lägenheten. Mosters favvokillar kom förbi och när som skulle åka så ville den största stanna kvar hos moster. Tur att jag kommer och hälsar på redan på tisdag eller onsdag igen. Skönt att jag styrt upp så jag bara jobbar två dagar nästa vecka!

På kvällen va det julbord, inga fel det heller, och vilka efterrätter!! Cheesecake och pecannötpaj, säger bara mumma! Tur att det är slut med julbord nu, blir lätt för mycket av det goda annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback