Dag 06 – Min dag

2010-12-28 @ 22:41:11
Herre min get, här får ni en helt ointressant och väldigt oeffektiv dag i mitt liv. Eftersom jag jobbade inatt så sov jag till tio. Hade gärna sovit lite längre, men det gick bara inte. Satte mig framför tv och plöjde igenom ett par avsnitt av "the vampire diaries" KLocken blev ett och då kände jag för en liten powernap. Sov en timme te, vaknade av att syster ringde och gafflade om kör och vilotider... Kollade lite mer på min nya favvoserie tills det va dags att åka och jobba vid fem.... Har med andra ord inte gjort nån nytta alls idag... Till mitt försvar kan jag ju få säga att jag är hög på alvedon och igentligen borde ligga hemma och vila..

Så, det va min dag det. Vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback