måndag

2011-05-30 @ 20:45:01
Varannan måndag är min favoritdag i veckan. Då är jag nämligen själv hemma när jag kommer hem från jobbet, och själv ända tills jag går upp får att dra till jobbet på tisdag morgon. Sambon jobbar natt, och jag får lite välbehövlig kvalitetstid. Idag är just den där måndagen, och hittils har jag hunnit med ett rejält löppass med goa backintervaller, en skön dusch med skrubb och inpackning och allat annat, men framförallt så har jag hunnit lära mig lite photoshop. Tror jag har haft programmet i nästan två år, men kan ungefär ingenting. Jag har aldrig ro till att sitta still och verkligen lära mig, men nu har jag gett mig tusan på att jag ska göra det!

Alla planer som jag hade för söndagen grusades rejält ialla fall. Vädret blev dåligt så bilen fick verkligen ingen kärlek av mig, och jag som hade tänkt ta massa kort som jag vid senare tillfälle skulle leka lite med i ps fick helt enkelt tänka om. Jag hjälpte svärmor att plocka mer lite gardiner och packa och sen fick det bli marktjänst i lägenheten.

Nej, mina kära vänner, nu ska jag fortsätta med min kvalitetstid här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback