Om mig

2010-12-15 @ 14:13:00
Finns mycket att säga om mig, men jag ska försöka korta ner det och bara ta med det viktigaste...

Jag föddes på RSÖ i Örebro, nuvarande USÖ, den 16 december 1981 och blir därmed hela 29 år ung imorgon. Mina första 6 levnadsår bodde jag med mina föräldrar i Olshammar, sedan flyttade vi till Askersund och mina tvillingsystrar föddes. Jag gick i skolan, tog studenten, jobbade på ica och däremellan spelade jag en massa basket på fritiden.

En dag tog jag beslutet att börja plugga igen. 6 månader senare fick jag ett par bokstäver till på mitt körkort och numera jobbar jag som lastbilschaufför.

Askersund har jag lämnat bakom mig, för 2½ år sen flyttade jag till den lilla hålan Ljung, och här verkar jag bli kvar ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback