dag 3 - mina föräldrar

2010-12-16 @ 13:30:38
Mina föräldrar är gifta sen 30 år tillbaks.

Mamma jobbar på dagis och kommer från Thailand, vilket innebär att jag har gratis boende när jag semestrar där nere=perfa!! Hon är en riktigt matmamma, alltid när man kommer hem finns det mat på bordet, gärna ett par rätter och välja på, och fika bröd, massor! En helg hemma hos mor och far innebär garanterat nå´t kilo extra på vågen. Mammas söndgas middag när man bodde i Askersund va bäst! Hon är bäst!

Pappa är pensionär sen nå´t år tillbaks, men kör ändå lastbil. Därifrån har jag väl fått mitt intresse antar jag. Pappa är från Tyskland, kanske inte lika spänande när det gäller semester och boende hos släkten.....


Världens bästa matmamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback